Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, March 10, 2010

Sukan antara Jabatan UTM

Bermula awal bulan ini, Unit Sukan UTM telah menganjurkan karnival sukan antara jabatan Universiti Teknologi Malaysia.

Macam-macam sukan yang ada. Tak macam tahun lepas, terhad. Tahun nih siap ada game baru. Antara game yang dipertandingkan:

  1. Bola Sepak (Padang)
  2. Futsal (Veteran & Senior - Lelaki & Wanita)
  3. Badminton (Lelaki & Wanita)
  4. Lawn Bowl (Lelaki & Wanita) - BARU
  5. Petanque (Lelaki & Wanita) - BARU
  6. Bola Tampar (Lelaki & Wanita)
  7. Bola Jaring
  8. Tarik Tali
  9. Bowling (Lelaki & Wanita)
Dalam banyak-banyak acara yang dipertandingkan, gua paling berminat dengan tarik tali. Sebab? Sebab bertanding secara berpasukan yang ramai.. hehe..

Lain-lain game pon menarik. Gua pon teringin nak join, tapi gua ada masalah dengan lutot dan lately, pergelangan tangan gua plak buat hal. Hmm.. takpa, apa pun gua enjoy dan seronok tengok team CICT join suma game!

Ganbatte CICTeam!

0 ketidak-puasan-hati: