Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, March 12, 2010

Rombakan: Antara TIGA unit

Pagi tadi, pertama kali gua dipanggil untuk join meeting CICT - WCC. Meeting tuh start pukol 9.30 pagi, tapi TP Infra panggil pukol 8.30 pagi. Ada hal katanya.

Macam-macam perkara dibincangkan, antaranya tentang perancangan rombakan bahagian. Huh, gua cuak plak dengar. Daripada perancangan TP Infra, gua semacam akan tercampak ke salah satu antara tiga unit dalam bahagian Infrastruktur dan Servis (Unit Rangkaian, Unit Pusat Data dan Unit Sokongan Teknikal). Haih..

Sebetulnya, gua semacam dah mengagak, pastinya perkara macam nih akan berlaku. Gua terpikir-pikir, ke celah mana gua akan tercampak.. Dalam tiga unit dalam bahagian nih, gua cuma nampak 'masa depan' gua kat unit rangkaian je. Selain unit nih, gua tak nampak perjalanan gua. Lagipulak, gua memang tengah 'syok' buat-buat keja network nih. Haih.. macamana nih..

Lepas gua dah fikir semasak ranumnya, gua dah semacam pasrah. Tak kesah lah kat mana sekalipun TP Infra nak letakkan gua, gua kena terima. Terpaksa-rela ler orang kata.. nak buat macamana.. nih la namanya kerja..

Apa-pun, gua sangat berharap gua dikekalkan dalam unit rangkaian.. Amin..

Wallahualam..

0 ketidak-puasan-hati: