Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, March 10, 2010

Status baru

Hari ini sampai besok gua jadi Fasilitator untuk kursus Rangkaian Tahap 1 di Pusat Latihan Universiti (PULAU).

Macam biasa, gua kena perkenalkan diri gua. Nama, JAWATAN dan tempoh pengalaman dalam bidang berkaitan. Bab JAWATAN tuh yang buat gua rasa janggal. Malu betol gua, belum terbiasa lagi.. selalunya gua selalu sebut, "Bekerja sebagai Juruteknik Komputer dalam bidang rangkaian,".. tapi pagi tadi, gua menyebut JAWATAN baru gua dalam keadaan tersipu-sipu.. malu betol!

0 ketidak-puasan-hati: