Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, March 13, 2010

Tiada tajuk

Sebelum nih, gua hentam 'dia' kow-kow punya. Gua hentam tak hingat. Tapi kebiasaannya gua hentam dia dalam blog gua je nih. 'Terkadang' ter-import plak masuk kat facebook.

Tiga-empat ari lepas, gua dapat satu email, ada sekor mangkok hayun request nak jadik friend gua dalam facebook. Gua dah tau dah, itu dia. Pasal gua pon selalu gak usha page dia memandangkan dia baru jugak join facebook nih. Sebelum nih pon dia ada bukak satu akaun, tapi tak lama. Dia kasi de-activated akaun dia, mungkin dia protes dengan facebook. Maklumlah, facebook nih dicipta oleh orang Yahudi. Masa tuh mungkin dia bertegas dengan pendiriannya tentang anti-Yahudi. Tapi sekarang?

Jadik, gua sengaja melengahkan masa untuk accept request dia. Padahal, hari-hari, dari pagi membawak ke petang gua online facebook cuma takmo nak accept dia cepat-cepat. Bior kan dia. Sejak dia bukak akaun baru, dia tak sedar, gua menjadi kawan di antara kawan-kawannya di facebook. Gua ingat nak buat derk je.. Kesilapan daripada gua. Gua tukar profile picture gua dengan letak muka gua. Jadi, mungkin dia perasan. Silap gua. Patutnya gua tak payah tukar picture tuh. Haih..

Jadi, sebelum gua accept request dia, gua kasi usha mana-mana part blog gua yang ter-import untuk gua delete. Gua taknak keruhkan air yang sedia keruh. Jadi, gua private-kan wall-post gua untuk dia. Gua tak sudi untuk dia menulis mahupun membaca wall-post gua. Tapi, gua masih jugak dalam pertimbangan untuk membenarkannya untuk berbuat demikian. Gua pon perlu bertimbangrasa, taknak-lah tunjuk sangat gua panas dengan dia. Tak baik. Perhubungan sesama muslim mesti dijaga.

Takpa, kita tengok dulu sehari dua nih macamana. Samada gua nak allow dia baca/post kat wall gua. Kita tunggu dan lihat..
Wallahualam..

0 ketidak-puasan-hati: