Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, March 19, 2010

Overtime.. OVER my LIMITS

Lepakkk... di ketika ini gua sedang bekerja. Ya, jam sudah menunjukkan pukul 10.45 pm.. dan gua masih di opis.

Lepakk.. gua kena standby untuk pengujian backup link talian dari UTM Skudai ke UTM International Campus, KL.. haih.. kalao ikot jadual, sepatotnya berakhir jam 10 malam tadi.. nih dah dragged hampir sejam. Entah bila nak siap.. gua pon tengah bosan, mengantok dan LAPAR!

Cepat la abes. penat siot.. besok pepagi lagi dah nak pegi menyorak untuk game tarik tali. Untuk game esok, KEMUNGKINAN besar gua tidak diturunkan, dan sebenarnya gua yang mintak untuk tidak diturunkan sebab gua penat. Gua nak tengok plak otai-otai dan senior-senior memerah kudrat tarik tali tuh.. Baru korang rasa, pandai cakap je..

Okeh.. gua dah penat.. macam nak tidow je kat bilik server nih..

0 ketidak-puasan-hati: