Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, March 17, 2010

SAKIT 2

Semalam punya game, gua memang dah sakit.. pinggang, kaki, otot-otot..

Hari nih sambung lagi game.. memandangkan tak cukup 'kaki dan tangan', gua terpaksa jugak turun.. menyokong pasukan.. jadi, bila gua dah turun dengan kesakitan sedia ada, maka sakit juga-lah yang ditambah.. Dengan sakit sedia ada ditambah pulak lagi sakitnya, agak berbaloi bilamana team gua berjaya mengalahkan pasukan lawan dengan straight set.. mana tak menang, otai-otai turun wooo kali nih..

Doakan kesejahteraan gua, okeh?

Wallahualam..

0 ketidak-puasan-hati: