Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, March 6, 2010

Mode: Privasi

Lately, gua agak ber-moody.. bosan.. penat.. lepak..

Macam-macam perihal yang berlaku lately, dari kisah peribadi membawak kepada kisah-kisah umum. Kebelakangannya juga, gua banyak meluah rasa, itu tak kena, ini tak kena.

Gua jugak banyak mencoret kesah-kesah yang gua rasa tak patut atau tak perlu gua nak hebahkan, contohnya kesah cintan-cintun gua.. membuatkan kamu yang membaca menjadi jelek.. gua pon macam jelek, tapi gua semacam rasa sini je la tempat gua nak meluah rasa.. agak-agak kalao gua bebel kat member-member, semua buat acuh tak acuh ditambah pulak, membuat bahan-bahan yang tak sepatutnya atas segala luahan gua.

That's why gua private-kan blog gua untuk seketika. Gua nak publish banyak-banyak kesah-kesah yang tak masuk akal dan yang gua rasa tak perlu langsung supaya post yang gua buat sebelum ini akan jatuh ke bawah dan menjadi lapisan terkemudian yang tak sempat kamu kamu nak baca.

Dan pastinya, gua amat-lah yakin, takda-lah orang lain yang selalu menjengah ke dalam blog gua ini selain kamu kamu ini; anak-sudiman, cikani penyu, dan zaren.. walau tak ramai, tapi gua anggap kesah gua nih boleh jadi sensasi even with the three readers as I mention above. Because, I know each one of you and so do you. And we also have a connection in Facebook.

Okeh la.. cukup dulu.. gua tengah pikir apa lagi post yang patot gua publish untuk menjatuhkan posts yang lepas-lepas..

Salam..

0 ketidak-puasan-hati: