Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, February 18, 2010

Testing

Gua saja nak testing feature terbaru dari blogspot. 

Tadi.. bukan tadi.. sejak dari malam tadi gua dok usha coding camana gua nak tukar atau edit font color kat sidebar gua untuk widget/gadget. Sampai ke detik ini, gua belum jumpa lagi. Nih tengah usha-usha gak nih. 

Tgh dok usha-usha, gua baru terperasan ada satu feature baru iaitu Updated Editor.. gua baru je enable kan feature nih. Tuh yang cuba-try-test tengok feature nih..


okeh.. adios..

0 ketidak-puasan-hati: