Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, February 20, 2010

Hore.. hore..

Hore.. hore eh? gua nak definisikan 'hore hore' nih macamana? Hore hore = bergembira.. okeh? boleh kot..

Tadi lepak² minum dengan pakcik ini.. tetiba ada idea pulak nak ajak picnic besok.. gua dah agak dah, dalam phone pon cara cakap gua dah buleh agak sebenarnya.

Malas.. bukan malas sebenarnya. Nak gak kan melepakkan diri, lebih-lebih lagi pergi mandi-manda kat air terjun.. fuhh.. TERBAIK! Tapi kan.. ye la, kalao sesapa yang bekerja dengan kerajaan Malaysia nih terikat dengan satu isu untuk bulan nih.. iaitu GAJI dah keluar AWAL! yeah yo.. bila dah keluar awal, makanya tak bulehlah nak enjoy sangat.. kena beringat sebelum terlambat.. kang dah hujung bulan karang, sengkak tak hingat..

Jadi, gua bukan malas nak berpiknik, cumanya keadaan ekonomi kurang mengizinkan.. gua tak buleh nak paksa nafsu ekonomi seperti bulan² sebelumnya.. kalao tak kerana nak kena bertahan selama lebih 30 hari dengan baki duit sedia-ada, memang gua turutkan jugak nafsu bersosial kat air terjun tuh.. bila lagi kan? lepas nih memasing sibuk dengan perihal duniawi masing².. tuh la kan.. gua cuba jugak-lah nanti nak cari satu masa buat benda² laghah tuh..

Anyway, gua mintak mahap sangat kepada pakcik ini kerana gua tak dapat nak join aktiviti tersebut.. gua takda hal kalao beliao nak pergi, sapa pulak gua nak menghalang beliao.. cumanya, beliao beralasan kalao gua tak pergi, beliao pon takmo pergi.. wahhh.. dah macam skendel.. huh, JUMUD!

Apa-pun, gua ada alasan sendiri untuk menolak ye pakcik..!


© akusimisteri.blogspot.com

0 ketidak-puasan-hati: