Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, December 29, 2009

..the END

Akhirnya.. selesai sudah..

Lebih 45minit ditemu bual oleh panel hakim yang terdiri daripada pegawai-pegawai eksekutif termasuk Timbalan dan Pengarah.

Gua takda hal sangat. Cuma kalao berlaku hal-hal begini, gua buleh kekeringan darah. Kesian gua.. takot dibuatnya. Apapun, candidate yang sekali masok dengan gua berlatarbelakangkan pelbagai kelayakan dan pengalaman yang gempak-gempak belaka. HEBAT.. ada antara mereka yang memang gua kenal. Tapi, tak mengapa.. kalao ada rezeki, jawatan itu untuk mereka. Gua memang tak berharap sebab melalui pemerhatian gua, department gua memang mencari seorang PROGRAMMER yang buleh bikin programming.. gua bukan jenis itu lagi.. gua dah tak berminat dan skill gua makin lebam serta tumpol.. hilang entah ke mana.. fokus gua kini lebih terarah kepada rangkaian.

Anyway, harinih suma hensem dan cantik belaka.. suma candidate lelaki pakai neck-tie.. Gua? dahlah baju belang, neck-tie pon takda.. kahkah.. dah nampak tipisnya peluang itu.. terimas atas sokongan suma.. termasuk juga cik qieekan, cik anipenyu, kawan-kawan sekerja, kawan-kawan sekelas, kawan-kawan facebook dan ramai lagi.. terimas suma.. ganbatte!

2 ketidak-puasan-hati:

cikani said...

xsabor nk tau result...nti announce k...

M!zZ Qh!EeK@n said...

huhu..
namer salah eja tertinggal H..

same2..
aper2 pon awak g gak..ok la g jer dapat ker tak tu rezeki..