Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, November 8, 2009

Naik satu tangga lagi

Dalam EMPAT hari lagi, gua akan bertambah usia. Naik setingkat lagi usia gua.. makin dekat maut dengan gua..

Lebih 20 tahun lalu, pada tanggal 24 Zulkaedah gua dilahirkan. Maka, secara otomatiknya, pada 24 Zulkaedah ini gua akan melangkau satu lagi anak tangga usia gua. Sedih gua.. ajal makin dekat.. bukan makin jauh.. amal gua masih kurang untuk bekalan gua.. moga gua sempat menambah bekalan gua sebelum maut menjempot..

Selamat ulangtahun untuk diri gua~


ayat|tambah: setahun gua sambut besday 2 kali.. sekali untuk tahun masihi, satu kali lagi tahun hijrah.. kalao ikut tahun hijrah, usia gua lebih setahun daripada kalendar masihi.. maknanya gua lebih tua sekarang nih.. alahai~

2 ketidak-puasan-hati:

M!zZ Qh!EeK@n said...

ow hehehehe..

heppies besday...

beraper ek umur anda?

penulis.tidak.bernama said...

umur gua rahsia.. taon depan gua bagitao~