Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, November 9, 2009

New Tools with same habits

Minggu lepas gua dapat network tools yang baru. Sepanjang gua bekerja, kali nih gua rasa barulah lengkap dunia network gua dengan tools yang baru.

Kalau sebelum nih, pinjam meminjam je kejenya, kali nih tidak lagi. Masing-masing dapat set masing-masing.. dah takda alasan lagi dah nak pinjam-pinjam.

Walaubagaimanapun, network tools je yang baru.. habits gua tetap sama.. tak mendatangkan perbezaan pon dengan bekalan network tools yang baru nih.. sama je.. huh..

0 ketidak-puasan-hati: