Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, November 2, 2009

Kesiangan

Malam tadi adalah antara malam paling best.. gua tidow diulit mimpi yang MANTOP.. bukan 'mimpi basah'.. itu bertahun-tahun sudah punya cerita..

Malam tadi gua mimpi gua bergusti.. yeah.. gua membelasah seekor mangkok hayun yang gua rasa gua kenal.. tapi dalam mimpi, gua memang pasti siapa yang gua belasah tuh.. bila dah celik bijik mata, gua teros lupa sapa yang gua belasah.. memang best..

Kiranya dalam mimpi gua tuh, gua nih champion la.. habes mamat tuh gua selekeh kepala hotak dia.. gua tibai betol-betol.. macam-macam 'move' gua gunakan.. langsung tak melawan mamat tuh.. dan bila hampir ke klimaks perkelahian, gua hampir mengenakan 'final move' gua ke atas mamat tuh.. gua pon time tuh bingung, 'move' apa yang gua nak gunakan.. gua dah kepit kepala hotak beliau dan menjatuhkan beliao ke atas tanah.. dan gua hampir mengenakan 'STF submission' atau 'Crippler crossface'.. tiba-tiba..


"PISSSS!!!! Dah pukul 7.30..!!! ko tak keje ke????!!!" gua tersentak.. hampir-hampir je mamat tuh nak 'tapped-out'.. mak gua buleh menjerit plak.. bila gua dengar je jeritan 7.30 mak gua, gua tersedar, gua yakin tadi tuh gua mimpi je.. "dah nak menang tadi.. " bisik hati gua.. gua pon satu hal, henset gua dah berdering subuh tadi.. konon-konon lagi seploh minit nak bangun, hambik kau! 7.30 baru bangun..

Walaupun mimpi gua best dan bukannya mimpi basah.. tapi mimpi gua itu telah membuatkan gua KESIANGAN.. tapi gua rilek je.. masuk bilik air, mandi, pakai baju, memandu.. semua dalam keadaan berhemah.. dan gua tak perlu kelam kabut.. gua cuma lewat 1 minit je.. takda hal la..

Yang pasti, mimpi gua best.. gua harap gua mimpi lagi malam nih!

STF Submission
Crippler crossface

2 ketidak-puasan-hati:

M!zZ Qh!EeK@n said...

hahaha... ingat mimpi aper la td..

mimpi belasah org pon best sgt ker??

penulis.tidak.bernama said...

best la.. dalam mimpi kalao belasah orang, pulis tak tangkap.. in reality, konpem kena charge..~