Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, August 22, 2009

Menggila

Sejak bermenjak nih, gua semakin menggila dengan dunia chatting.. uh, apakah?

Kegalakan semakin menggila dengan gua mula 'terbiasa' menggodeh fesbuk (facebook).. semakin galak.. tak macam masa mula-mula gua create account nih.. gua create atas dasar suka-suka je.. tengok orang ada, gua pon nak ada.. kalao takda, nanti orang ingat gua backdated.. haha..

Time mula-mula create ini account, gua rilek.. gua taktao apa jadah yang bestnya ada account fesbuk nih.. taktao nak guna macamana.. tapi, lama kelamaan gua menggila dengan menatang nih.. huh.. provokasi tanpa diskriminasi gua cetuskan.. gua provoke tak hingat pada suma.. haha.. best, memang best..

sekrang gua tau, apsal budak2 suka sangat layan fesbuk..

3 ketidak-puasan-hati:

Karbon Kopie said...

pasal ade game kan?

gua buat fesbuk sbb nk tgk gambar jer...ekekekeke...

Karbon Kopie said...

sket lg...jgn kate lu pon terlibat same lam aktiviti berkebun kat fesbuk..muahahahahahaa...

penulis.tidak.bernama said...

gua dah mula tanam-tanam bunga.. berkebun, siket lagi.. gua kasi tanam buah epal kat johor.. tengok buleh hidop tak..