Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, July 21, 2009

Takda semangat

Langsung hari nih gua takda berkomunikasi dengan dunia luar..


Hanya merepek di telefon serta merapu di depan PC.. betol, gua tak tipu.. tipu itu dosa, maka dosa itu hukumnya ke neraka.. gua takut..!


Takda apa yang gua buat sangat hari nih.. keluar servis? Sori, hari nih gua tak keja walaupon pagi tadi gua slide-in masok opis.. semangat gua hilang hari nih sebab hari nih imuniti kebersihan mata gua kurang.. arini gua kurang mencuci mata gua.. bahan pencuci pon ada la dua tiga kerat gua nampak pagi tadi, on the way ke opis.. tuh pon dalam skala yang jauh..


Semangat gua memang lost hari nih..


Sori, kalao masih ada parti 'Semangat 46', gua rasa gua akan join parti nih..

0 ketidak-puasan-hati: