Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, July 20, 2009

Silam

Gua ada banyak kisah silam..


Banyak kisah silam gua yang sad ending diketahui oleh ramai member gua pasal gua nih celupar sket suka citer-citer kisah hidop gua kat member-member dengan tujuan member-member buleh lah nak menjadi pendengar kepada masalah gua..


Yang menjadi masalah, gua tak suka bilamana gua dah kata gua tak suka.. ada plak member yang jadi batu api membahan gua hingga membawak kepada family beliao.. sampai ke hari ini, badi kisah silam gua menjadi igauan mereka sekeluarga.. pantang nampak kelibat gua, siket-siket bukak citer kisah silam gua.. dan terang-terang gua dah warning si member, jangan diungkit benda nih.. eh, dia buat jugak..!


Yang paling sadis, kadang-kadang nampak macam dia nak bagi nasihat atau pandangan kat gua.. uh, gua buleh dengar dan mungkin terima.. tapi, still membahan gua! Kadang-kadang gua rasa, baik gua idop macam katak bawah tempurung.. lagi elok rasanya...


Gua plak rilek je.. gua banyak cover line.. gua taknak kena bahan walaupun gua tak kesah dibahan member-member.. gua cuma tak tahan bila kena bahan dengan orang tua! Gua bengang.. saket jiwa gua.. tu pasal blog gua nih dinamakan 'Kecelaruan Jiwa yang Kacau Bilau'..


And for that reason, even I have any serious relation to any girl right now, surely there is no one will find out about that.. bukan apa, kalao terjadi lagi sad ending, for sure gua kena bahan seumur hidup mereka.. buleh gila gua dibuatnya... Bukan takat dibahan antara members of their family, badinya siap membawak ke family gua.. naseb family gua memahami gua.. so, kurang sket tekanannya..


Kepada yang terasa, gua nak buat macamana..? Sinilah tempat gua nak mencurah rasa, kalao terbaca, gua lagi suka.. tak payah gua nak ngabeskan air liur gua warning sana sini.. penat.. letih.. jiwa gua sengsara.. lu apa tau! sedap berkepit sana, berkepit sini.. siket2 nak bakar line, petik kisah silam gua.. isk, ikot naluri lelaki gua, dah lama gua daftar masuk ICU untuk yang terasa.. panas beb.. panass....



ayat|tambah: artikel nih memang gua mencurah rasa panas gua..! FUCK!

0 ketidak-puasan-hati: