Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, July 22, 2009

Lajak

Dalam racing apa pun, tak kira halal-haram, 'lajak' itu penting.. Lajak itu penentu kemenangan dalam perlumbaan..


Itu pemikiran gua lebih 10 taon lepas masa gua muda remaja menyertai kempen lumba haram aka rempit.. zaman 10 taon lepas, gua masih muda mudi dan belom kenal erti motosikal.. keharaman lumba yang gua join adalah basikal.. secara rasminya, gua tak join lumba haram tersebut.. gua cuma amek port je apa yang perlu untuk memenangi sebarang perlumbaan haram tersebut..


Lajak..


Faktor yang perlu ada..


Kat opis tadi, gua telah melalui situasi lajak.. balek dari servis dalam lingkungan jam 5 petang, gua terus melekat depan monitor.. sambung edisi 'Bleach Marathon' yang dah lama gua tinggalkan.. gua kena pick-up balek episod-episod yang gua missed..


Gua tak sedar.. bila gua sedar, dah pukul 6 lebih.. SIAK! Gua terlajak..!


Rupanya, Bleach yang tengok gua.. gua tertido dan terlajak.. malangnya..

0 ketidak-puasan-hati: