Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, July 4, 2009

Sakit

Satu hari, di sebuah kelenet, sorang pesaket mengadu pada doktor tentang saket yang dihidapinya..


Doktor: Incik saket apa?
Pesaket: Saya sakit tangan, kaki dan macam-macam lagi kat badan saya.
Doktor: Sikarang ada saket?
Pesaket: Takda.
Doktor: Bila mula saket?
Pesaket: Tadi, lepas potong bawang.
Doktor: Uh, buleh kasi tunjuk itu saket?

Pesaket tersebut lantas mencucuk lengan, kaki dan anggota lain di badannya dengan jari telunjuk kirinya..

Pesaket: Auw.. aduh.. auch..
Doktor: Uh, sikarang ada saket?
Pesaket: Ya..
Doktor: Mari cucuk sama saya punya tangan.

Doktor menghulurkan tangannya dan pesaket terus mencucuk menggunakan jari telunjuknya.

Pesaket: Auww.. saket juga doktor.
Doktor: Oh, saya tau ubat untuk saket kamu.
Pesaket: Uh, apa ubatnya?

Doktor memanggil pembantunya..

Doktor: Nurse! Kasi bawak itu plaster.. kasi tampal itu orang punya jari ada luka..



ayat|tambah: jari luka je.. bukan saket apa pon..

0 ketidak-puasan-hati: