Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, July 5, 2009

Royong

Arini ari Minggu kan? Ari Minggu takda orang keja kan? Bila takda orang keja, buleh plak tempat tinggal gua nih bikin gotong-royong.. maklomlah, dua minggu lepas, buat semburan cegah denggi dua minggu berturut-turut.. dah jadi black area dah sini.. memang buduh!


Sirius, gua bukanlah jenis nak bergaul dengan orang-orang tua.. sebab kat tempat tinggal gua nih ramai orang-orang tua sebaya ayah-mak gua.. memang bukan taste gua nak campur gaul dengan diorang.. almaklomlah, pemikiran orang tua nih kadang-kadang melampao sket.. gua rilek je..


Dalam sejarah gua tinggal kat sini, gua rasa arini gua mencatat sejarah mencemar duli join pakcik-pakcik bergotong-royong.. bukan gua betol-betol gotong-royong pon, gua saje je tunjuk muka je.. buat keja sket-sket, kasi peloh lebih-lebih.. haha.. mantap tak lakonan gua.. rilek sudah.. gua selamba je berdiri jadi mandor tengok pakcik-pakcik tua buat keja.. haha..


Kat tempat tinggal gua nih, takda budak-budak baya gua.. kalao ada pon, budak-budak baru abes skolah.. apa kelas gua gaol dengan diorang.. pemikiran budak-budak.. haduss.. kat tempat tinggal gua nih memang takda yang baya gua.. awek-awek ada la.. tapi suma awek-awek yang baya gua suma sombong.. belagak cun.. tapi memang ada sorang yang betol-betol cun.. seksi.. penah satu kelas dengan gua.. memang cun.. gua tak nafikan.. kalao buleh gua nak buat jadi binik, tapi seksi sangat.. kensel.. lagipon, gua rasa dia da gerak balek Shah Alam kot.. huh..


Apa-apa pun, gua berjaya melakonkan watak gua arini.. janji ayah gua nampak gua turun, tolong-tolong sket.. hahah.. layan gambar yang sempat gua snap dengan selamba...


Kaum ibu buat keja gotong-royong kat rumah je.. basuh lantai, macam-macam lagi la.. termasuk bergosip.. haha


Nih aktiviti yang gua tak suka.. pembakaran terbuka! Gua selamba je sound sekor pakcik tuh.. mam**s la.. sebab tu cuaca dunia semakin panas.. pembakaran terbuka!


Nih antara hasil penemuan harta karun kat kebun sekor pakcik yang hampeh, tak reti bahasa, pendek macam askar Jepon.. arini dia keja, so, pakcik-pakcik laen dengan selamba 'tolong' bersihkan kebun beliao.. haha.. padan muka!!



ayat|tambah: hapuskan Denggi..!

0 ketidak-puasan-hati: