Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, July 4, 2009

Hujung Minggu

Kalao minggu sudah, hujung minggu kena keja.. PENAT..


Minggu nih, back to normal.. cuti weekend.. tapi, sangat bosan.. what's up? Entah.. bila keja, rasa nak cuti pasal kebetulan minggu lepas minggu gaji.. tapi kena keja.. Bila tiba minggu nih, terasa nak keja plak sebab bosan.. tak tau mana arah tuju..


SMS sorang member, dijawabnya "Xla..ak wt resdung la..betampal muke,segan nk klua.."


Huh, konpem.. tak keluar punya arini.. besok plak beliao dah nak gerak Shah Alam.. haduss.. kegersangan gua kat sini.. takda sebarang aktiviti nak dibuat.. haduss.. kalao perkara nih berterusan, gua kena cari awek cepat-cepat.. gua perlu lakukan sesuatu.. tapi.. sapa nak kat gua??

0 ketidak-puasan-hati: