Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, July 5, 2009

Kaki wayang, kaki orang

Sepanjang gua menelaah hidop gua, BARU 3 kali gua jejak kaki kat punggung wayang.. eh, gua taip punggung ke? salah saya.. maapkan gua.. gua nak taip panggung.. entah macamana buleh tertukar hurop 'a' dengan 'u' tuh.. sekali lagi maapkan saya..


Betol.. gua tak tipu.. cuba perati muka gua.. ada ke jejak-jejak penipu kat sekitar muka gua?? takda kan? yang tinggal hanyalah jejak jerawat.. tuh je la yang tinggal.. gua tak tipu tao.. nak tau citer apa yang pernah gua tonton kat punggung wayang? eh, panggung la..


1994 - The Beastmaster
Nih yang gua ingat, tayangan pree sempena hari apa entah.. gua pon dah lupa.. yang gua ingat, ada promosi kat sekolah gua bagi tiket pree kot.. gua pegi tonton dengan kakak dan adik laki gua kat Leisure Mall kot.. entah, gua pon dah lupa.. inilah movie pertama gua tengok kat punggung wayang.. silap lagi la.. panggung wayang.. maapkan saya..


2001 - Gerak Khas The Movie (Tayangan Perdana)
Hah, nih pon sama.. pree gak.. gua ikot ayah gua tengok kat City Square.. time nih Gerak Khas yang pertama, ada AC Mizal, Erra Fazira, Rosyam Nor dan lain-lain. Tayangan perdana nih khas untuk anggota polis sebelum publish kat umum.. nih la kali keduanya gua jejak panggung wayang.. ya, kali nih tak silap.. punggung.. eh, silap lagi..


2005 - Senario XX
Hehe, movie nih telah disponsor tiketnya oleh sorang member baek gua.. baek ke?? hehe.. pompuan tao.. pompuan belanja laki.. rilek sudah.. maklomlah, time nih gua tengah study lagi, beliao plak dah bekerjaya.. so, dia kena lah belanja gua..


Tiga kali je gua jejak panggung wayang.. tuari, masa tengah hangat Geng: Pengembaraan Bermula, Upin dan Ipin, gua try gak nak jejak kaki kat panggung wayang.. tapi takda luck.. tiket abess.. ceh.. pastu lately hangat plak Transmopher: Fall of the Man.. eh, Transformer: Revenge of the Fallen lorr... apa daa.. pon tak jadi gak.. sebabnya, minggu tayangan movie nih gua bz giler tahap gaban terbang.. takda masa nak pegi tengok.. nak tengok midnight Isnin lepas, member plak nak ajak parents beliao sekali.. isk, apa barang tengok wayang dengan mak-bapak.. yang gua rasa gua pelik, mamat tuh kalao nak kuar dengan awek takda plak nak ajak parents dia.. bila nak kuar dengan gua, buleh pulak nak bawak parents beliao.. nak bahan gua ke hapa.. lagipulak, member gua sorang pon taknak gerak sebab penat baru balek dari Pontian.. teross masing-masing tak gerak.. sampai hari nih..


Gua rasa, besok baek gua donlod je kat torrent movie Transformer.. huh..


Nampak gaya, memang takda rezeki la gua nak jejak kaki kat punggung wayang.. kena ada awek baru buleh kot.. macam sekarang, single-mingle, takda partner nak pegi tengok.. jalan sorang-sorang.. apa giler..


Huh, harap gua cepat-cepat cari awek.. lagi setaon setengah gua kena tamatkan zaman bujang.. calon takdak lagi.. mak gua pulak siap nak tolong carikan.. dah ada calon katanya.. hah.. kalao gua tak berjaya jumpa calon gak, gua kena pasrah pilihan mak gua.. nak buat macamana.. kang kalao derhaka, kena sumpah jadi rumah banglo 3 tingkat plak.. 9 bilik+9 bilik air.. nak jadi apa siak.. haduss...

2 ketidak-puasan-hati:

Karbon Kopie said...

gua da lame gak x gie punggung wayang..eh!silap..maafkan saya...;P

penulis.tidak.bernama said...

tak buleh dimaapkan.. LUCAH!