Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, July 6, 2009

Lagi tips for dummies

Gua nak tegaskan di sini kepada blogger tegar yang menjadikan notebook mereka sebagai balak/awek yang tak rasmi..

Gua banyak mendapat aduan daripada orang keliling gua yang mengadu kepada gua - sebab diorang ingat gua bekerja sebagai kaunselor kot tentang masalah notebook mereka.. antara masalah popular adalah skrin notebook tetiba BLANK!


Gua nak tegaskan di sini lagi, dan gua nak bagi tips untuk menjadikan nilai lu orang beli notebook sesuatu yang berbaloi... sila TANGGALKAN bateri notebook jika lu orang gunakan direct electrik to notebook.. untuk info, bateri dibekalkan sebagai alternatif menjadikan notebook itu lebih mobile/portable..


Antara kesan grafik yang buleh menyebabkan lu orang murung akibat kedangkalan lu orang yang tak TANGGALKAN bateri ketika buat direct karan ialah bateri notebook itu MUNGKIN buleh mencair/short circuit mainboard notebook lu orang.. gua ulang lagi, MUNGKIN!


So, sebelum lu orang depressed baek lu orang amek PERHATIAN! gua dah malas nak dengar keluh kesah kak Esah pasal masalah notebook lu orang.. gua takda masa nak tolong buat brainstorming menyelesaikan masalah notebook lu orang.. lu orang pikirlah sendiri...

Assalamualaikum!


ayat|tambah: gua bukan bermaksud lu orang dumb atau bodoh.. gua cuma maksudkan dummies sebagai pemula/beginner.. harap maklom!

0 ketidak-puasan-hati: