Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, July 7, 2009

Awek vs Laki Buncit

Gua baru dapat tau..


Sekarang para awex ada taste baru terhadap lelaki.. betol ke? Gua dengar dari mulot awex sendiri bahawasanya sekarang taste awex nih lebih kepada lelaki buncit.. betol ke? Huh, kenapa?


Kepada blogger/visitor yang bergelar awek, lu orang suka ke laki buncit??

5 ketidak-puasan-hati:

eliana said...

hurm..susah nak jawap soalan neh..
buncit x buncit xpenting..yg penting iman.. ecece..

tp.. i prefer laki yg pandai jaga perot..
xbuncit la 2.. huhu..

penulis.tidak.bernama said...

iyolah...

S@Y@NGH@SNI said...

aku suka laki aku jer..
walaupun dah buncit sekarang nie..

penulis.tidak.bernama said...

ye la.. takkan nak kata suka laki orang plak.. haha..

zaren said...
This comment has been removed by the author.