Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, June 11, 2009

Update hari ini

Takda yang menarik untuk gua update.. tapi ada sikit yang gua saja nak war-warkan..


Malam tadi gua berkesempatan melepak dengan brader akuxbiadab.. haha.. gua kaget dengan pesen rambut terkini beliao.. haha.. mengorbankan rambut panjang beliao semata-mata untuk menghadiri peperiksaan SPA untuk jawatan Penolong Pegawai Kawalan Trafik Udara Gred A29.. haha.. gua doakan beliao berjaya..
and for the important thing, I would like to thanks him a lot for the helps he has given to me for the details I need to solve ONE case that I'm investigating currently.. thanks dude, and thanks to his officemate(s) who lend their hands to help me solve the case..


Hari nih gua takda apa sangat dibuat kat opis.. cuma kena attend meeting dari jam 9 pagi membawak ke 1 tengahari.. huh, panjang berjela meeting.. takpa, janji ada makan-makan... itu penting! hahaha...

0 ketidak-puasan-hati: