Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, June 11, 2009

8.30 p.m - 11.30 p.m

AkuSiMisteri: Gua rasa nanti atas pelamin, gua buleh kena peloh lebat nih..
akuxbiadab: apa susah, lu pakai baju ujan sudah.. hahaa..
AkuSiMisteri: Apa jadah???


akuxbiadab: Lu bawak keta.. gua bawak keta.. tapi awek takda. Mat rempit?? Bwak RXZ je..Muka rabak, pecah tanah, pecah pintu.. tapi awek?? AWESOME.!
AkuSiMisteri: ..???


AkuSiMisteri:
Besok exam lu kena baca sejarah Malaysia.. jangan tak tau nama Perdana Menteri sudah..
akuxbiadab: ciss.. gua tau lah Najib = PM, sapa timbalan dia hah??
AkuSiMisteri: ...??? Muhyiddin lah!
akuxbiadab: oh.. gua ingat Khairy.. hahaha..

0 ketidak-puasan-hati: