Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 8, 2009

Tak tenang

Hari nih dalam sejarah..


Lepas sarap pagi tadi, gua dengan senior terus gerak buat kerja.. ronda-ronda rumah ALUMNI.. cilakak, ada 'pak pacak' plak.. apa kes tahan van gua?? siak betol.. tak nampak logo U ke?

Member gua turunkan tingkap.. "Nak pegi ALUMNI.." teros bagi jalan.. tau takot! harini ada entah perbarisan apa entah, gua tengok bebudak PALAPES suma melepak konon-konon kawad kat padang.. tuh yang tak bagi lalu.. siak..

Lepas ALUMNI, gerak plak Pusat Kesihatan.. problem tak dapat network, sistem down.. ah.. leceh.. 2 jam melepak sana.. Dalam masa tengah lepak-lepak Pusat Kesihatan sambil kantoi usha awek, gua rasa sangat tak tenang.. ah, sudah.. apa hal?

"Bagi IC.." mintak abang kaunter pada sorang awek..
"88**********.." gua tolong bacakan selamba.. sebab gua tadi nampak senior gua tolong taipkan nombor tuh..

"Tuh kalao dah ada keserasian tuh, namanya ada jodoh tuh.." selamba member gua sound gua depan kakak awek tuh.. siak.. gua malu.. blushing.. ah, merah padam muka gua kalao kulit gua putih.. nih gelap je, gua tak rasa merah padam.. macam tukar kaler maroon je.. harem..


Lepas setel kat Pusat Kesihatan, gua balek opis.. tak tenang lagi.. siot.. gua raba-raba dalam kocek.. "Eh.." gua terkejut. Gua keluarkan satu kotak dari dalam kocek.. Gua bukak kotak tuh.. Gua terkejut.. gua tengok jam, dah tengahari.. Gua kira isi dalam kotak.. alamak, ada lagi 11.. siot..


Gua terlupa nak smoking.. patotlah gua tak tenang.. harem...
Keje punya pasal...!

0 ketidak-puasan-hati: