Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 8, 2009

Mintak mahap

Lu orang baca pasal ini?


Secara rasmi gua nak mintak mahap kat orang yang gua maki.. gua tak jadi nak solat jenazah, biar orang laen je yang buat..


Sebab? sebab gua dah dapat apa yang pending.. terima kasih lah kepada encik orang tengah yang sudi menghantar tempahan gua walaupun lewat..

Akhirnya, hampir 2 bulan menunggu, tempahan kedua sampai juga.. wa caya la..

Gua cuma nak mintak mahap pada yang gua maki dan ucap terimas pada encik orang tengah.. terimas dan I'M SORRY...




ayat|tambah: notis berkenaan adalah BENAR dan MUNGKIN rezeki gua.. rezeki orang laen gua tak tau... sori..

0 ketidak-puasan-hati: