Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, June 13, 2009

SAHAM naek

Gua tak pasti samada gua perasan sendiri atau kebetulan atau memang SAHAM gua tengah naek sekrang nih..




Semenjak dua menjak nih, gua macam sedang dikejar-kejar oleh awek-awek yang ingin memiliki tubuh gua.. hahaha.. apa kes?



Betol.. gua tak tipu.. lu orang pon tau bahawasanya menipu itu satu dosa, takkan nak tambah lagi dosa-dosa sedia ada yang entah sempat tobat ke tak.. harem.. berdosa siot menipu..


Handset gua.. atau lebih tepat lagi, nombor telefon gua adalah nombor yang paling susah nak dapat sebarang call/sms daripada mana-mana awek. Tapi, sejak dua menjak nih, nombor telefon gua agak galak menerima panggilan/sms daripada awek-awek di Malaysia ini. Gua tak tao lah kalao ada antara lu orang yang tolong mempromosikan nombor telefon gua.. ada ke?



Apa-apa pun, gua sedar, gua nih dah macam pusat mengadu.. kebanyakan awek-awek yang call/sms sekadar nak meluahkan ke-tidak-puasan-hati terhadap balak-balak mereka kepada gua.. apa gua buleh buat? Gua mampu dengar je.. nak tolong setelkan? Sori, gua kurang pengalaman..



Ada plak tuh, yang memang TAK PERNAH call/sms even missed call pon kat gua tetiba buleh 'ter'missed call gua.. gua pon heran tapi gua pasrah..haha.. lepas tuh buleh plak meleret sms sampai pukul 2 pagi.. apa jadah.. huh..




Apa-apa pun, gua rasa memang SAHAM gua tengah melonjak naek kat Bursa Saham Jodoh Se-dunia.. layan sudah.. hahah...

0 ketidak-puasan-hati: