Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, June 14, 2009

Tanglung atau Angklung

Ejad5200: nih sapa main tanglung nih?
AkuSiMisteri: Tanglung? Tanglung ke Angklung??
Ejad5200: Uh, Angklung ke? Mana aku tau...


Brader yang main angklung nih pon buleh tahan gak. Gua rasa, lepas Toi join AF, beliaolah yang take over job si Toi.. apa pun, brader main memang best..


Jom tengok sket preview brader Angklung main lagu hindustan, Jinbara - Kasihnya Laila dan MUH - Lagu Untukmu.. Layannn..- sila abaikan suara-suara hantu keliwon di balek lagu-lagu yang dimainkan.. terimas


Gua dah tak tau nak order apa. Sebab gua rasa kenyang lagi. Tapi bila dah sampai sini takkan gua tak order plak kan? Order je laa.. Nasi Goreng Pattaya Anjung Warisan + Cappucino


Macam biasa, lepas Anjung Warisan mestilah destinasi yang dituju adalah Danga Bay dengan tujuan untuk melalak.. Sekarang semakin galak. Kalao dulu cuma layan 10 buah lagu, sekarang 20 buah.. huh..


Gua kebosanan dan sedang berpikir, lagu apa yang gua nak jahanamkan.. uh.. ah.. uh..


Gua kesian tengok bebudak yang kena jaga site bawah terik panas matahari. Hasilnya, kegelapan kulit yang semakin menjadi-jadi.. huh, dua-dua ekor 'ireng'.. nak buat macamana, sapa suruh belajar Civil.. haha


Gua jarang posing maot kat keta gua. So, di kesempatan sebelum balek, gua kasi pose maot.. tapi malangnya si photographer kurang daya seni merakam aksi gua.. huh..


ayat|tambah: legasi mengisi masa bersama-sama member takkan pernah lupus.. MUNGKIN satu hari nanti..

0 ketidak-puasan-hati: