Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, June 11, 2009

Idea - pendapat - cetusan minda

Dear kawan-kawan..



Gua nak mintak pendapat lu orang.. kepada yang ada pendapat/idea bulehlah sumbangkan pada gua.. bukan kesumbangan suara lu orang yang gua nak, tapi idea.. paham? idea!



Gua nak mintak pendapat/idea lu orang untuk gua menamakan satu blog. Konsep blog tersebut sungguh mudah:

1. Perihal semua jenis kereta
2. Cerita perihal kereta - tiada kereta dikecualikan..
3. Sesiapa buleh bercerita - tentang kereta/automotif
4. Blog ini ala ala kelab kereta - penyertaan pelbagai jenis kereta
5. Ahli kelab kereta digalakkan dari kalangan blogger yang berkereta - takda kereta pon takpa
5. Dan lain-lain yang berkaitan jentera mesin bernama kereta



So, kepada yang ada idea, mintak jasa baek lu orang untuk sumbangkan kebernasan idea lu orang.. sila tinggalkan komen untuk menyumbangkan idea.. terimas..

0 ketidak-puasan-hati: