Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 1, 2009

Retaknya sebuah mahligai

Mahligai ke?


Gua bukan nak citer pasal keretakan rumahtangga gua yang bergelora, mahupun gosip-gosip keretakan rumahtangga artis-artis.


Gua cuma sekarang nih sibuk memikirkan tentang berapa panjang sangat nyawa gua..KENAPA?


Sebab, gua rasa nyawa gua sekarang dah paras-paras buku lali kot. Entahlah..Nak cari makan punya pasal, kenalah redha je.. "Ajal maut itu ketentuan oleh ALLAH" yer.. jadi jangan persoalkan walaupun mahligai itu retak..harap maklom!




Inilah 'keretakan' yang gua maksudkan. Langsung takda kena mengena dengan masalah peribadi rumahtangga gua.. Ini adalah keretakan yang berlaku kat opis gua.. betol-betol belakang opis gua.. kalao ngintai kat tingkap, buleh nampak gua tgh skodeng Britney Spears kat pC gua..


Gua rasa, tunggu masa je nak collapse nih.. "Kun Faya Kunn.." Maka jadilah... agak-agak apa jadi kat gua kalao ditakdirkan collapse? Ada macam mangsa pasaraya Jaya yang runtuh tuh tak?
Bomba ada jumpa serpihan tulang belakang dengan cebisan daging.. atau mayat tanpa kepala?
Nauzubillah... jaohkan.. AMIN..



ayat|tambah: Kalao nak meninggal, tak kira retak.. tgh beromen pon buleh mati.. ye tak?

0 ketidak-puasan-hati: