Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 1, 2009

Pancit

Hari ini seperti biasa gua dan beberapa orang rakan telah mengunjungi pusat kecergasan UTM atau lebih dikenali sebagai Gymnasium.

Ya, sepertimana yang lu orang baca pada tajuknya, gua sangat 'pancit' di ketika ini. Gua sedang sukar bernafas dengan normal.


Dan dengan itu, menyebabkan tabiat merokok gua tergendala akibat daripada sistem pernafasan gua yang sedang tidak stabil ketika ini.


Selain itu, gua hampir mengalami kecederaan pada otot triceps lengan kiri gua. Naseb gua sempat melepaskan si loceng-dungu (dumbell) dengan cepat. Kalao tak, kecederaan gua mungkin serius.



ayat|tambah: tabiat merokok gua terganggu akibat komplikasi pernafasan gua...haduss..

0 ketidak-puasan-hati: