Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, June 24, 2009

Repair

Gua sekarang nih semakin MALAS dan keMALASan gua itu semakin bertambah dari detik ke detik, saat ke saat, minit ke minit, jam ke jam, hari ke hari, minggu ke minggu, bulan ke bulan dan tahun ke tahun..

Gua sangat MALAS untuk membaikpulih PC/Laptop.. betol! Gua serius.. gua malas nak mengadap masalah-masalah PC/Laptop.. bila gua dah malas nak menganalisa masalah PC/Laptop, penyelesaian termudah buat gua ialah gua format je balek.. itu pon dah tahap gaban MALASnya.. kalao berkaitan software, gua buleh lah jugak tengok-tengokkan.. repair-repair kan.. tapi kalao berkaitan hardware, memang gua dah cuci tangan.. gua dah taknak buat benda tuh..


Apakan daya, kawan-kawan dah mintak tolong.. tak tolong, kawan-kawan.. bila nak tolong, tahap MALAS itu meningkat ke tahap maksima.. uh..



Jadi, gua rasa gua tolong gak lah.. mana yang gua mampu nak buat.. kalao setakat software gua akan tolong, INSYAALLAH.. tapi kalao hardware, sori la bros and sis, gua taknak buat.. gua dah malas nak menyentuh RAM, Mainboard, Processor dan macam-macam lagi organ PC/Laptop nih.. sebab??

sebab PC gua sendiri pon gua dah lama tak usik organnya.. apatah lagi menaiktaraf sistem kelajuannya..


Huh.. sekarang dalam tangan gua ada satu Laptop untuk gua jahanamkan.. gua pon tak tao apa masalah minah nih.. katanya ada virus.. gua pon suspek benda yang sama.. ikot hati nak format je teros.. tapi mengenangkan mungkin ada data-data penting, gua kena usaha untuk tidak memformat laptop tersebut.. gua usaha untuk repair cara manual.. doakan gua RAJIN!

2 ketidak-puasan-hati:

S@Y@NGH@SNI said...

ye ler..
kalau awek yang suruh lu laju jer datang rajinnyer..

malas layan arr

penulis.tidak.bernama said...

biasa la kaklong.. gua bujang lagi.. mana-mana ada peluang, gua kasi cucuk la.. hahah