Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, June 26, 2009

Gaji dan Cuti

Gua dah gaji. Ya.. gomen bagi gaji pada 25hb.. tapi, gaji gua kurang bererti disebabkan minggu gaji bukanlah minggu cuti buat gua..


Di kala gua tengah mengetik papan kekunci gua nih, gua sedang berada di opis pada 8:14 malam. Hah, cuti gua tak bererti.. besok sampai lusa gua keja.. uh, apa nak jadi??


Memandangkan di Johor pada Isnin nih cuti, maka gua lega sikit.. itu pon sebab nama gua tak naik untuk stand-by pada hari Isnin nih. Kalao tidak, konpem gua akan sengsara dan merintih mendengar ATM memanggil gua menyuruh gua menjolok kad ATM gua pada beliao.. Uh, sabarlah wahai ATM, gua akan gunakan lu Isnin nih.. Lu jangan risao.. gua takkan sia-siakan lu sebab gua perlu hidup...


Isnin.. gua rasa gua perlu beristirehat sebab gua sangat letih minggu nih.. Apa nak buat?? aa..aa..

Oh, Transformer tengah hangat.. gua nak pegi tengok Transformer.. haha.. betol! Cuti hari Isnin yang menarik.. hahaa.. ok, ATM! Gua akan jumpa lu lagi 2-3 ari.. tunggu.. jangan lu menggatal nak rosak atau kehabisan duit.. gua perlukan lu Isnin nih..



ayat|tambah: gua short RM19.. HARAM JADAH punya biro angkasa.. patot gua tengok gaji gua sikit.. lu cilok ke hapa???

0 ketidak-puasan-hati: