Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 8, 2009

Kalau dah jodoh..

Ah, siak.. bukan berita gumbira gua nak story kat sini.. sori..


Kalah dah jodoh.. musti sambungannya, 'tak ke mana..'


So, perkara ini dan yang ini langsung tak berlaku pada gua. Maknanya, 'kalao dah jodoh, tak ke mana... tapi kalau dah tak da jodoh, nak buat macamana..'


Gua pasrah.. gua semakin yakin si dia bukan untuk gua.. langsung tiada kiriman SMS mengucap selamat tinggal pada gua.. ok sori.. gua dah tawar hati.. patut sejak 5 tahun lepas gua tawarkan hati gua sampai pudar.. tapi gua degil, gua ingat gua dan dia pasti akan bersama suatu hari nanti..


SILAP.. totally gua silap.. gua harapkan panas berpanjangan.. betol-betol musim panass... bahang.. isk..


LIFE MUST GO ON.. sori la babe, gua bukan terpaksa.. tapi memang gua sengaja nak lupakan lu lepas nih.. sori, mungkin kasih gua pada lu cukup takat 5 tahun yang lepas.. isk.. gua tengah emo nih..siot betol..



Ok.. gua taknak taip apa-apa lagi pasal gua tengah emosi.. sori.. gua nak pegi cari tisu.. hingus gua nak meleleh.. selesema sket.. aaaccchhhuuuummmmm!

0 ketidak-puasan-hati: