Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, June 9, 2009

Lain-lain bangsa

Sepanjang gua mengenali dunia ini, gua cuma biasa tengok/nampak/lihat/perati golongan 'nyah' itu berbangsa Melayu.


Pagi ini melakar sejarah buat hidup gua walaupun sebelum ini gua memang pernah lihat/tengok golongan 'nyah' dari bangsa lain hanya melalui kaca tv, kiriman wang pos email, gambar-gambar dalam akhbar dan sebagainya.


Pagi ini, semasa gua sedang asyik cari parking ke kedai mamak, gua berselisih dengan sekor makhluk nih. Sekali gua pandang, memang iras seekor perempuan I***a..


Dengan kurniaan mata oleh ALLAH Taala, gua memang pandang sekali je, tapi dalam 2 seconds, gua yakin dia bukan sekor pompuan original.


Keyakinan gua disahkan lagi ketika gua sedang enjoy tengok mamak tebar roti canai, dia datang beli apa entah kat kedai mamak tuh.. dari susuk tubuh yang kecik molek, kalao lu nih kemaruk sangat dengan pompuan, konpem lu akan sangka dia pompuan tulen. Tapi, sekali dia toleh ke kiri, gua cuba mencari sesuatu pada diri dia. Ya, gua cari HALKUM..! Dan seperti jangkaan gua, memang ada HALKUM! Hahaha.. gua konpem, itu adalah mamat paria yang convert jadi minachi.. harem betol.. first time gua tengok dekat-dekat.. Ingat lelaki bangsa Melayu je yang selalu nak convert jadi Erra Fazira dengan Siti Nurhaliza, nih gua tengok bangsa lain plak yang nak convert jadi Juhi Chawla.. ahaha..


Tapi sebenar-benarnya, gua yakin gua dianugerahkan pandangan mata yang tajam - walaupun gua sebenarnya rabun. Dengan anugerah penglihatan yang ada pada gua ini, gua buleh jamin dapat membezakan sekor-sekor makhluk itu jantan atau betina dengan sekali pandang.

Naluri lelaki gua sungguh tinggi hingga susah makhluk-makhluk perosak dunia itu hendak menipu gua. Gua rilek je, sekilas ikan di laut, sekali naik darat konpem gua tak kenal jenis/spesis ikan.. Setakat ikan Flower Horn tuh gua tau la..


Gua memang mudah nak mengesan jantina sekor-sekor makhluk ALLAH itu samada dia pengkid, pondan, nyah, tomboy atau apa-apa je yang diconvert daripada kejadian asal diri dia.

Terima kasih ALLAH.. dengan anugerah ini, Insyaallah gua takkan salah pilih calon untuk gua pada masa hadapan kelak.. rilek suda..




ayat|tambah: gua masih konpius dengan istilah pondan, bapok dengan nyah. Sama tak?

2 ketidak-puasan-hati:

Karbon Kopie said...

gua kagum ngan makhluk nyah aka pondan aka bapok..santek kan...errr..kalo kene yg bdn gagah giler tuh mmg jijik la..hmmmmm...xpaham ngan dorang...kalo tanye kompem ckp "kami xmintak dilahirkan mcm nie.."
maksud nyer dorang nk salahkan tuhan kea?
huh!sungguh sengal..
wah!panjang tui komen beserta ngan emo skali..ekekeke..

penulis.tidak.bernama said...

rilek kaklong.. jangan emo.. gua rilek je.. cuma gua memang anti dgn golongan nih.. sama gak dengan golongan 'mat kepit'.. tapi gua lebih anti golongan yang teros convert jantina.. lebih lebih lagi yang siap tambah benda yang tak patot tambah dan buang benda yang tak patut dibuang.. nak kencing kat mana, ye tak? uhh..