Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, June 9, 2009

Cuti.. baik keja

Hari nih gua sengaja amik cuti..


Bajet nak pegi tukar IC sama pegi bank setelkan pasal RM200 gua yang tertunggak 2 bulan lepas..


Tapi.. tetiba gua malas.. baik duduk rumah.. tapi kejadahnya? duk rumah plak bosan.. ah.. melayan mak gua, si hero ketot.. hilang sket bosan.. sekali suma melantak tidow, gua sorang-sorang gak terkapai-kapai.. ngadap internet, sungguh buhsan.. ronda-ronda blog bikin onar..


Cuti.. memandangkan gua tak sempat menunaikan impian gua sepertimana di atas, baik gua keja.. lagipun ini hari bos-bos takda.. so, horey horey la kat opis.. uh.. buhsan.. betollah, baik gua keja je ini hari.. dapat ronda-ronda kampus usha awek-awek kat kampus.. ermm..


Tapi kenapa gua cuti ari Selasa? Uh, pelik.. baik gua cuti ari Jumaat ke, Isnin ke.. kan ke lebih afdhal sebab cuti straight plus Sabtu-Ahad.. apa daa.. cuti hari nih suatu pembaziran betol.. isk..


Nak kuar jejalan takda 'goo' plak.. suma keja.. keja luar lah, banyak keja la.. huh, gua rasa macam diri gua sorang je yang mudah-mudah goyang kaki.. kawan-kawan lain suma busy busy kan diri.. lepak suda.. apa ada hal..


Ah, perot gua sakit plak.. terkentut dah dua-tiga kali.. beraknya tak jugak..


Ok, gua dah nekad nak pegi meneran.. challo...

2 ketidak-puasan-hati:

mrblind said...

berak pun mahu cerita ke?cit

AkuSiMisteri said...

gua tak suka menipu.. haha