Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, June 4, 2009

Kirim Salam

Suatu petang.. hari ini..


Dalam perjalanan menuju ke Mak Jah Corner.. 3 lelaki hensem - termasok gua sedang melintas jalan..


Sekor kenari putih melintas perlahan..


Pemandu, seorang pompuan ala-ala jantan, "Dia kem salam.." sambil menuding ke arah member kat sebelah beliao - seorang awek cun.. dan terus memecut sekor kenarinya itu..



"Ko tengok!! Aku nih.. aku nih.. yang kat belakang nih.. sebesar umat nih.. dia tak pandang!!" gua memekik tak puas ati..


Sebenarnya, salam tersebut untuk senior gua yang dah KAWEN dan beranak TIGA!!!


Dua orang member gua itu hanya tersengeh.. gua tensen!

Kenapa??? Kenapa???



ayat|tambah: gua memang tak puas hati.. KENAPA?? mana silap gua???

0 ketidak-puasan-hati: