Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, June 18, 2009

Kantol Lagi

Tengah-tengah gua berlakon buat training CS MARS, tetiba ada orang bukak pintu bilik mesyuarat eksekutif:

Dr.: Sorry, Hafiz. Sini kejap
AkuSiMisteri: Saya? - gua berpura, padahal gua dengar nama gua dipetik

Gua keluar bilik.

Dr.: Apa status XB2?
AkuSiMisteri: Belum lagi doktor. Sebab hari tuh switch kena curi. - ah, sudah.. masak gua
Dr.: Kena curi? Pintu berkunci tak?
AkuSiMisteri: Pintu memang berkunci. Hari tuh, masa kitorang jumpa, dah hilang tapi pintu berkunci. Tapi dah ganti yang lain - gua cuba nak lepaskan diri
Dr.: Tapi AP macam mana? Up tak?
AkuSiMisteri: Ah, AP ada yang up. Tapi ada dua lagi tak up. Susah nak ganti sebab bracket tuh mangga. Kunci plak takda.

Gua ikut Dr. masuk bilik beliao. Gua ternampak 3 ekor pak arab. Yang dua ekor gua kenal, sebab kembar yang menyibuk asik report tak dapat. Kali nih diorang nekad teros jumpa big boss.. HAREM!

Dr.: Blah.. blah.. blah - doktor cakap bahasa omputih
Pak Arab: Blah.. blah.. potpet.. - pon cakap omputih
Dr.: Ok, macamana Fiz?
AkuSiMisteri: Nanti saya follow up sebab AP tgh configure - HAREM! gua tipu. Padahal gua tak usik apa pun
Dr.: Ok, minggu depan?
AkuSiMisteri: Saya cuba.
Dr.: Ok, terima kasih.


- banyak dialog gua terpaksa skip sebab gua cuak tetiba big boss panggil gua. HAREM..

0 ketidak-puasan-hati: