Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, June 17, 2009

Bengang yang NYATA tapi SEMBUNYI

Gua bengang dengan SPACE!!



"Lu memang macam harem.. taknak bayar OT gua?? Penat-penat gua buang masa standby, lu taknak bayar OT gua.. lu memang harem punya SPACE.. buleh blah lepas nih gua nak tolong setup networking untuk lu orang punya function.. pegi MATI sama lu orang.. harap ramai awex je cantik keja sana, tapi suma macam HAREM!! termasuklah lu si technician p*****k!



"Lu ingat lu punya kerja sudah bagus?? Lu ingat, tenaga gua lu orang yang bayar selama nih?? Sori.. gua takda kena mengena dengan lu.. mengenangkan BOSS gua, gua sanggup tebalkan muka datang macam orang bodoh, tapi lu orang macam SETAN langsung tak layan gua lepas tuh report kat boss gua kata gua takda! Lu memang harem! Lebih-lebih lagi lu si technician.. lu ingat, tanpa gua dan senior-senior gua, lu orang buleh dapat ke servis network macam hari tuh??


Kalo gua tau benda nih nak jadi macam nih, SUMPAH gua takkan pasang AP kat situ.. biar lu orang MATI kering layan student hari tu..! Lantak lu orang.. gua dah tau lu orang punya cara macam nih, lepas nih SORI.. sebarang surat menyurat takkan dilayan.. sila 's.k' kepada Pengarah.. gua tak heran.. gua buleh jawab.. takda hal.."




Itu dia luahan hati gua terhadap si SETAN yang bekerja di SPACE yang ingat, gua nih tunggul kayu dan makan gaji buta.. lu orang pikir sendiri sudah.. gua nih spec dalam bidang network dan takda kena langsung dengan management SPACE.. tapi, gua dapat arahan daripada boss gua untuk gua standby kalao kalao network down..


Gua telah pun melaksanakan kewajipan gua iaitu memastikan network takkan down pada hari urusan diorang.. tapi lu orang tau?? Diorang report kat boss gua kata gua takda.. macam harem tak?? DIorang bajet, gua datang sana nak tolong diorang, "Ya encik, sila bawa dokumen-dokumen penting untuk pendaftaran," "Mintak IC encik, saya nak masukkan dalam sistem,"


ABAH dia!! dah lah tak briefing kat gua langsung..! Gua punyalah semangat datang pagi-pagi buta dengan berpeluh-peluh, bukak notebook, test WiFi.. tapi sekor SETAN pon tak perasan gua kat situ.. Takda plak yang tanya gua samada gua nih dari CICT ke, staff ke, student ke.. HAREM.. gua memang bengkek giler dengan si SETAN tuh suma..


Gua tak tau nak halalkan ke tak tenaga gua yang terbazir selama hampir 8 JAM! takpa, gua rilek je.. naseb gua mengenangkan boss gua, kalao tak memang gua downkan je network lu orang, SETANNNNN!!!

0 ketidak-puasan-hati: