Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, June 19, 2009

Backdated

Gua tak tau dah nak story apa..


dah naek buhsan tahap gaban dah nih..


apa lu orang nak tau? Gua pun tak tau apa nak dibagitau.. tauhu nak? gua buleh bagi..


Cerita pasal hari ini? Semalam? Kelmarin? Ah, mana ada story best.. student cuti, mana datang citer menarik.. lainlah minggu depan, start student masuk.. haha, bakal menggegarkan jiwa gua yang meronta-ronta nih.. menyucikan lagi mata gua yang dah berhabuk start bulan 5 tuari..


Apa lagi?


Takda...



Minggu nih takda yang menarik, sebab gua sibuk pura-pura ..

0 ketidak-puasan-hati: