Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, June 6, 2009

Jump-Bunk

Situasi 1:

"Weh, ko buang lah jambang ko. Baru ada awek nak.."
"Takbuleh lah, kalao aku tak berjambang, nanti muka aku nampak boooolaaaatttt..."


Situasi 2:

"Eh, awak anak berapa?"
"Bujang lagi laa..."



Situasi 3:

"Pada pendapat atuk, yang ini - merujuk kepada gua lagi tua.."
"...????"



Banyak lagi situasi yang mempersoalkan umor/kematangan gua dengan hanya memandang wajah gua!


APA? Ingat orang berjambang nih tua sangat ke?


Gua bukan taknak cukur, tapi gua kadang-kadang malas hari-hari nak bercukur.. penat.. sakit.. pedih tau! Kalao dah datang mood gua, jambang habes gua tebas.. jadilah muka gua selembut kulit bayi dan barulah terbukak mata dunia dan mengesahkan umor gua berdasarkan wajah gua yang sehalus kulit bayi nih!


SIAK! gua suka berjambang.. lu apa kes sebok-sebok.. SIAK betol..


Situasi Bonus:

"Nih sapa dulu lepas nih.." tanya pengantin.
"Ejad dulu.. baru Azhar.." gua?? takkan termasuk dalam senarai... SORI!

0 ketidak-puasan-hati: