Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, June 14, 2009

IQ Test

Saja nak kongsi satu laman menguji minda yang mencekik darah.. haha.. sapa berani, bulehlah langgan.. gua tak suka ngabeskan kedit gua pada benda macam setan nih..

Lu nak test IQ lu orang? Sila klik sini


Sebarang kos gua tak bertanggungjawab ye..


Gua telah mencuba menguji minda gua dengan 10 soklan kalao tak silap gua.. dan gua berjaya mendapat score yang agak baik kot.. Berikut adalah level score yang ditetapkan/mesti dicapai:

Over 140 - Genius or near genius
120 - 140 - High intelligence
110 - 119 - Very intelligence
90 - 109 - Normal or average intelligence
80 - 89 - Dullness
70 - 79 - Borderline defficiency
Under 70 - Definite feeble-mindedness (BONGOK!)


Jadi untuk tahu keputusan IQ gua, gua kena register guna mobile phone.. tak ke harem?? pandai diorang trick.. tapi memandangkan gua nak tau sangat keputusan IQ gua, gua pon send sms.. dan replied seperti berikut:

From 36181:

RM0.00. We have received a request from you to subscribe the service. To confirm, please send REG IQ to 36181. For hel, please call hotline 03-20722617


From 36181:
RM0.00. Successful registration. No subscription fee. Price: RM3.00/SMS, until cancelled. To cancel, send STOP to 36181.


From 36181:
RM3.00. IQ: Your score is 125. Superb score! You have a gift so don't waste it. For your perfection is just around the corner.


From 36181:
RM0.00. Key in STOP ALL to cancell all service.Key in OUT to cancel promo msg.You are currently subscribed to CONTENT,to cancel send STOP IQ to 36181.


From 36181:
RM0.00. Your subscription to CONTENT has been terminated. Thank you for your patronage. For more info, pls contact 03-20722617.




Score IQ gua adalah 125 = High intelligence

Soklan yang dikemukakan bukanlah susah mana pon. Banyak soklan matematik je.. gua rasa budak form 4 pon buleh jawab.. mudah je kot..

ayat|tambah: gua cepat2 je STOP menatang jadah nih...haha.. selamat kedit gua..

2 ketidak-puasan-hati:

z.a.r.a said...

wahhh kira ko pandai la ek?

ke menatang kejadah tu yg lg pandai sbb ckp ko dpt score 125?

ala...test tu saje nk amik ati ko tu..haha~

peace :)

penulis.tidak.bernama said...

gua pon rasa cenggitu gak.. dia sj nak sedapkan ati gua.. gua rasa tak sampai ati dia nak letak score gua >140.. almaklomlah, jawapan gua suma tepat..