Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, June 16, 2009

Kantoi

Sirius.. gua bengang+malu+segan giler...



Dijadikan cerita, akibat ponteng kerja, di sebuah warung suka-ria, jual pisang goreng dan keledek ubi semata-mata, maka gua terkantoi dengan tiba-tiba dan tak sengaja..



Haram jadah!



Semasa gua sedang asyik melepak di sebuah warung pisang goreng sambil membelek beberapa keping gambar yang berjaya gua tangkap tanpa sebarang waran, tiba-tiba datang dua ekor awek yang sah bukan taste gua tapi cun lebih-lebih lagi diorang perasan je diorang cun..


Arakian, duduklah si dua ekor tadi bertentang mata gua (membelakangkan gua).. arakian, maka terjadilah satu episod kantoi oleh gua.. si dua ekor tadi berimej seluar jeans+baju ketat singkat = bila duduk terjongket lah si baju ketat.. maka, terselak lah baju dibelakang badan tuh.. dan ternampaklah 'sikit' bahagian belakang tadi beserta pemandangan kulit badan belakang+underwear.. HAH!.. di situlah terjadinya kantoi..


Gua plak, 'tak' sengaja telah 'ter'lihat semua itu dalam lingkungan 3 saat je..- gua PASTI!
Dan terus gua mengelak pandangan mata gua ke sebelah kanan dan gua terpandang sekor makcik pulak.. makcik nih terus berjalan ke dua ekor awek tadi dan membisik sesuatu kepada awek tersebut.. lantas, awek tersebut terus bangun dan pindah tempat duduk bertentangan dengan sekor awek lagi..


Gua bajet, musti sekor makcik tadi telah memerhatikan gerak laku gua yang tak sengaja terhadap dua ekor awek tadi yang gua suspek adalah anak-anak dara beliao.. dara ke???


Dan awek tersebut terus menjeling-jeling ke arah gua.. ah...


Gua pulak yang berasa malu!! haram jadah.. gua tengok awek selak tuh rilek je.. patotnya dia yang malu, bukan gua.. apsal gua plak yang 'ter'malu??? bukan salah gua.. salah dia.. sapa suruh pakai seluar jeans ketat+baju ketat serta singkat???


Untuk cover 'kemaluan' gua, gua buat-buatlah pandang boss gua yang tengah sibuk melayan telepon.. ciss.. memang sah gua KANTOI.. sebab gua perasan awek tuh ada 'ter'cakap kuat kat mak dia pasal kekantolan gua akibat keBANGANGan dia.. ah, gua tak pedulik.. gua patot tak rasa malu.. lu lah patot rasa malu, sapa suruh pakai cenggitu.. tanggunglah sendiri risiko.. gua rilek je.. hahaha...


Brader senior gua rilek je sound gua tatkala gua mengadu keKANTOIan gua pada beliao, "Ala pis, rilek je.. REZEKI!" ya, ada benar juga kata-katanya.. REZEKI.. gua bukan 'sengaja', tapi gua 'ter'tengok.. bukan lama pon, 3 SAAT je..




ayat|tambah: kepada awek-awek yang suka berpakaian cenggitu, apa nak malu kalau terselak?? bukan ke yang lu pakai itu lagi memalukan.. berani buat, berani tanggunglah kaklong..

0 ketidak-puasan-hati: