Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, June 20, 2009

Gua masih MiSTERi ke?

Ciss..


Gua ingat, gua adalah sangat MiSTERi..


Rupanya, ada lagi yang lebih MiSTERi.. mengalahkan gua.. siot!



Budak ini gua suspek adalah awek yang gua cerita kat sini.. tapi gua tak konpem.. gua usha gambar kat profile beliao - walaupun beliao sorokkan, gua macam konpem itu adalah beliao.. ah, beliao lagi MiSTERi daripada gua..



Puas gua belek-belek blog beliao nak tengok profile beliao.. ciss, takda.. beliao sembunyikan ke hapa.. tetiba gua dapat idea.. naseb gua belajar programming, so gua berjaya menyelinap ke dalam profile beliao.. haha, gua usha gambar beliao.. gua rasa memang beliaolah orangnya..


Ah, lantak.. gua pedulik hapa.. yang gua tak puas ati sekrang nih adalah ada orang yang lebih MiSTERi daripada gua!


ayat|tambah: gua kena bertapa lebih lama untuk meningkatkan jurus keMiSTERian gua pada tahap yang maksima.. doakan gua..

0 ketidak-puasan-hati: