Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, June 20, 2009

Tag ke?

Hari ini gua buhsan..



Pagi-pagi gua lepak ngeteh port biasa..



Gua sms member gua.. beliao datang.. potpetpotpet.. blablabla.. gua borak merepek meraban.. OK, kata muktamad diperolehi.. gua nekad nak jalan-jalan..


Gua jalan-jalan pegi GIANT-MayBank-Carrefour Sutera Mall.. lepak-lepak jalan-jalan sambil beli barang, cuci mata.. perot lapar.. gua lepak makan KFC.. sementara tunggu member gua pegi order+bawak makanan, gua sms sorang awek.. saja.. gua takda niat lain selain 'saja' je.. - sebenarnya gua try nak usha beliao..


SMS punya SMS, beliao sent kat gua satu SMS..:

iSi ruANg koSg+4wArDKn bLk mSg ni pD sY

3pkRa aWk xLuPa pSL sY:
1.
2.
3.

naMa sY,aWK gElaR:
>

BeSt w0rd GmbRKn sY:
>

awk nK sY jD aWk puNye:
>



Gua pon apa lagi, gua balas...
iSi ruANg koSg+4wArDKn bLk mSg ni pD sY

3pkRa aWk xLuPa pSL sY:
1.pkai bj kurung buat kabel
2.pkai cincin tnang
3.smbut bday kt wcc xjmpot bdk network

naMa sY,aWK gElaR:
>mira praktikal

BeSt w0rd GmbRKn sY:
>nmpak baek,cun blh thn

awk nK sY jD aWk puNye:
>tunang,blh ke?


Hah, padan muka.. gua kutuk abes-abes.. tp ada yang betol.. dan jawapan gua tuh adalah kenyataan dan fakta belaka.. cuma jawapan terakhir je gua reka.. sori.. haha..


Kepada lu orang yang nak buat soklan nih sebagai tag, dipersilakan.. gua tak larang.. haha..



ayat|tambah: huh, akhirnya gua terjebak gak buat menatang 'tag' nih

0 ketidak-puasan-hati: