Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, June 21, 2009

Dah pukul 3 PAGI la burung ANTU!

Pukul 3 PAGI??



Siak betol.. apsal gua tak sedar.. apa gua buat?? Tak tido-tido lagi?? orang lain dah mula jadi naga dengan dugong dengan pelbagai bunyik dengkor, gua tak membuta lagi??


Apa punca di sebalik ketidak-tido-an gua?


Entah, gua pon tak tau.. gua cuma tau, gua lepak masuk bilik sentuh-sentuh keyboard, bermesra dengan mouse, main mata dengan monitor.. gua tak sedar dah pukul 3..


Oh, baru gua teringat, punca ketidak-tido-an gua.. rupa-rupanya tadi gua sibuk buat google search.. macam-macam benda gua search dengan tujuan utama adalah mencari sebuah blog sekor budak.. haram jadah! gua tak jumpa.. apa nama dia pakai agaknya.. macam-macam keywords gua guna satu pon tak buleh pakai..


Ok, mata gua dah kelat.. gua nak pegi beradu sebab besok gua dah ada perancangan untuk memandikan awex-awex gua si putih dengan si bELaLaNG^tEmpUr.. dah lama tak mandi.. badan dah kutur...


Selamat malam suma..

Eh, dah pagi la.. selamat pagi all!

0 ketidak-puasan-hati: