Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, June 10, 2009

Bila naik keja

Seperti yang lu orang sedia maklum atau langsung tak maklum, semalam gua bercuti dan hari ini gua naik keja seperti biasa.



Dan bila gua naik keja, pastinya gua akan berpura-pura melakukan beberapa keja yang sebenarnya tak perlu gua lakukan pon. Gua cuma nak kongsi siket apa yang gua buat pada hari gua naik keja selepas bercuti semalam...


Gua tak tau apa nak jadi. Tengok meja gua pon dah tak semenggah.. siak, bersepah.. nih puncanya konon-konon nak configure AP, tapi bila dah lost gua tengok dah macam makmal pemprosesan dadah je meja gua nih.. harem..


Seperti yang gua dah gembar gemburkan, hari nih bos-bos takda so gua dan senior-senior gua sangat horey horey. Hari ini gua telah nekad nak follow senior gua buat benda laghah iaitu lari dari tugas.. haha.. gua ikot senior gua gerak Taman U pegi riki sport rim.. memang awesome.. haha..


Bila dah riki-riki sport rim, bila balek opis gua jeling-jeling kat awek gua.. isk, bila plak awek gua nih gua nak sumbat sport rim.. aduish.. duit.. duit..


Jadi, moral of the story:

Gua taknak lu orang jadi macam gua yang ponteng keja.. padahal, gua bukan ada keja pon. Tengok report pon, alahai.. takda keja.. daripada membuang masa kat opis baik gua lempar masa gua usha sport rim.. lagi berbaloi.. haha..

Seperti hari-hari Rabu pada minggu-minggu yang lalu, aktiviti rutin iaitu bersenam di gym tetap gua lakukan. Lepas bersenam serta mengetakkan otot-otot lengan tanpa mengurangkan walau setitik lemak di perut, barulah gua memulakan kerja-kerja yang sungguh sekejap diselesaikan.. haha.. jangan jadi macam gua ye..!


ayat|tambah: gua terpaksa hidden beberapa ayat untuk menjaga sesitiviti gomen dan untuk menjaga imej gua supaya gua tak kena buang keja.. haha.. kalao nak baca, kena pandai cari alternatif.. gua dah hidden!

0 ketidak-puasan-hati: