Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, May 5, 2009

Siapa kata?

Ramai beranggapan bahawasanya seorang perokok adalah orang yang suka membazer. Dalam erti kata 'bakar line' ialah orang yang merokok umpama membakar duit. Tak pandai menyimpan/menabung. Lebih baik duit beli rokok disimpan, katanya.

Biar gua buktikan bahawasanya, seorang perokok itu lebih baik daripada kamu yang tak merokok even seorang perempuan sekalipun yang tidak merokok. Kamu perhatikan gambar gambar di bawah:












Kamu sendiri (bukan perokok) takdanya nak menyimpan/menabung. Tengok macam mereka mereka yang bergelar perokok, masih mampu menyimpan/menabung walau duit syiling sekalipun. Gambar di atas adalah simpanan baki membeli rokok. Nak tahu jumlahnya???
RM49.63

Kamu sendiri belum tentu ada simpanan walau satu sen sekalipun.


notakaki: tuh baru sikit. Kalau gua simpan dari mula mula gua merokok, sekarang gua dah boleh bikin kapal Titanic agaknya.


0 ketidak-puasan-hati: