Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, May 5, 2009

New Spec - New Sight

Huh, ada dalam 2 bulan agaknya gua tak berkaca mata. Semuanya gara gara kaca mata gua yang lama jahanam angkara budak kecik kat rumah gua.

Nasib baik dia kecik, kalao tak dah lama gua tomoi dia.

Kecik je gua tengok beliao tatkala beliao mencabut cermin dari bingkainya. Isk.. berhabis gak gua bulan nih buat yang baru nih. Tapi ok la, berbaloi gak. Daripada gua meraba raba bila drive waktu malam.


Specification kaca mata baru gua: Transition glass by Hoya brand, multi coated, tahan calar, Phillip Morgan frame dan MAHAL!!!

Kerabunan mata gua: kanan - 0.75, kiri - 1.25










notakaki: habis duit gua bikin kaca mata baru, jam gua plak buat hal. Ah, sengsara betol gua bulan nih!!

0 ketidak-puasan-hati: